наказ №85

 

ЧЕРНЯТИНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

НАКАЗ

 

12.06.2017 р.                                               с. Чернятин                                               № 85

 

Про результати проведення

державної підсумкової атестації

у 9 класі

 

         Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом МОН України від 30.12.2014 року №1547, що зареєстровано в Мінюсті України 14.12.2015 року №157/26602, наказу МОН України від 20.10.2016 року №1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх закладів у 2016-2017 н.р.» із змінами, внесеними наказом МОН України від 30.12.2016 року №1696 «Про внесення змін до наказу МОН України від 20.10.2016 року№1272, листа МОН України від 13.03.2017 року №1/9-149 «Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р., рішення педагогічної ради школи (протокол №2 від 29.03.2017 року), наказу по школі від 04.04.2017 №52 «Про затвердження переліку навчальних предметів, винесених на складання ДПА учнями 4,9,11 класів у 2016-2017 н.р.».

З 31 травня по 09 червня 2017 р. проходила державна підсумкова атестація у 9 класі із математики, української мови, фізики.

При виконанні завдань із математики учні краще справились із алгебраїчними вправами. Допущено помилки при розв’язуванні завдань на прогресії, із елементами теорії ймовірності. П’ять учнів не приступали до виконання завдань третьої частини, а у завданнях з вибором правильної відповіді допустили помилки.

В результаті дев’ятикласники отримали наступні результати: високого рівня досягли 4 учні (27%), достатнього – 6 (40%), середнього – 5 (33%). Якісний показник – 64% (за рік 58%). Середній бал – 7,7 (за рік 7).

Державну підсумкову атестацію з української мови учні складали у формі текстового диктанту, метою якого було перевірити уміння школярів писати слова на вивчені орфографічні правила, ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації.

Дев’ятикласники добре обізнані із пунктуацією у складному реченні, при вставних словах, дієприслівниковому звороті. Учні правильно написали слова, що мають у своєму складі суфікси, префікси.

Окремі учні допустили помилки у написанні прислівників разом та окремо, при постановці пунктограм у неповних реченнях.

Високого рівня досягло 3 учнів (20%), достатнього – 8 (53%), середнього – 4 (27%). Якісний показник – 67% (за рік 67%). Середній бал – 8 (за рік – 8).

На державній підсумковій атестації з фізики учням пропонувалися завдання з вибором однієї правильної відповіді. Із таким видом завдань справились майже всі учні. Друга група завдань – на встановлення відповідності. Випускники вказали правильно терміни, фізичні величини і одиниці їх вимірювання.  У третій групі задач учням пропонувалася якісна задача, де вони в логічній послідовності описали ті чи інші фізичні явища. Частина школярів дали розгорнуту відповідь і обгрунтували свої твердження. Завдання 4.1. і 4.2. – це задачі комбінованого типу, які учні розв’язували стандартним або оригінальним способом.

В цілому випускники засвоїли курс основної школи з предмета. Високого рівня досягли 2 учні (13%), достатнього – 9 (60%), середнього – 4 (27%). Якісний показник – 65 % (за рік – 61%). Середній бал – 7,8 (за рік – 7,3).

Виходячи із вищенаведеного,

НАКАЗУЮ:

1.     Заступнику директора з навчально – виховної роботи Вишневській Л.Г.:

1.1. Проаналізувати результати державної підсумкової атестації з української мови, математики, фізики; обговорити їх на засіданні наради при директорові; 

1.2. Посилити систематичний контроль за станом викладання, рівнем навчальних досягнень учнів основної школи з математики, української мови, фізики.

2.                Вчителям Мазур О.В., Муляр О.М., Мацанюк Г.М.:

2.1. Забезпечити належний рівень викладання курсу української мови та спрямувати зусилля на реалізацію основних вимог навчальної програми з української мови;

2.2. Спрямувати зусилля на реалізацію навчальної програми з математики, працювати над формуванням у школярів математичних уявлень і логічних структур мислення;

2.3. Удосконалювати роботу з відпрацювання у школярів навичок виконання тестових завдань різної форми і різного ступеня складності;

2.4. Посилити орієнтацію на мовленнєвий розвиток школярів, формування умінь будувати зв'язні висловлювання.

3.                Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально – виховної роботи Вишневську Л.Г.





Директор школи:                                                              А КУЧИНСЬКИЙ

З наказом ознайомлена:                                

   Л.Г.Вишневська          

  О.В.Мазур          

 О.М.Муляр           

 Г.М.Мацанюк