наказ №80

 

ЧЕРНЯТИНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

НАКАЗ

 

31.05.2017 р.                                               с. Чернятин                                               № 80

 

Про результати контрольних

робіт у 5-11 класах, проведених

адміністрацією школи

 

         Відповідно до річного плану роботи школи у травні 2017 року адміністрацією школи були проведені контрольні роботи у 5-11 класах з предметів інваріантної складової навчального плану.

         Учні 5-го класу писали контрольну роботу з математики (вчитель Адасюк Т.В.). діти добре справились із тестовим завданнями на знаходження числа за його відсотком та знаходження % від числа. Завдання на знаходження середнього арифметичного виконано всіма учнями. Двоє школярів виконали всі завдання контрольної роботи плюс додаткове: задача на два послідовні зниження.

         Допущені помилки у завданнях на знаходження %, у рівняннях. Високого рівня досягли 2 учнів (10%), достатнього – 11 (55%), середнього – 7 (35%). Якісний показник – 59%, середній бал – 7.

         Шестикласники писали контрольну роботу з історії (вчителька Кучинська Б.Л.). Учні за даною характеристикою називають історичну особу, дають оцінку діяльності римських імператорів, виконують історичні задачі на перетворення років у століття. Проте школярі погано орієнтуються у перетворенні років у століття та плутають періоди часу.

         Високого рівня досягла одна учениця (8,3%), достатнього – 6 (50%), середнього – 4 (33,4%), початкового – 1 (8,3%). Якісний показник роботи – 55%, середній бал – 6,6.

         Контрольну роботу із зарубіжної літератури з теми «Сучасна література. Я і світ». (вчителька Вишневська Л.Г.) писало 12 із 14 семикласників.

         Значна частина учнів знає зміст вивчених із теми творів, називає головних героїв, характеризує вчинки персонажів, дає визначення теоретичним поняттям. Проте запитання творчого характеру висвітлені не повністю. У своїх висловлюваннях учні не використовують засоби виразності, елементи роздуму. За результатами виконаної роботи високого рівня досягли 4 учні (33%), достатнього – 6 (50%), середнього – 2 (17%). Якісний показник – 69%. Середній бал – 8,3.

         Під час виконання контрольної роботи з англійської мови (вчителька Оранська О.Г.) учні 8 класу читали текст мовчки, виконували тестові завдання, давали відповіді за змістом тексту. Найбільш типовими помилками стали:

  • неправильний варіант тестового завдання;
  • помилки у відповідях за змістом тексту;  
  • орфографічні помилки.

Восьмикласники досягли наступних результатів:  В- 4 учні (25%), Д – 11 (69%), С- 1 (6%). Якісний показник – 69 %, середній бал – 8,2.

Контрольну роботу з фізики (вчителька Мацанюк Г.М.) виконувало 13 дев’ятикласників. Учням пропонувалися завдання з вибором однієї правильної відповіді. Із таким типом завдань справились майже всі учні. Із завданнями на встановлення відповідності школярі, в основному, теж справились. Лише частина учнів обгрунтувала відповідь, розв’язуючи якісну задачу. Задачу комбінованого типу виконала лише одна учениця. Таким чином високого рівня досягла 1 учениця – 80%, достат нього – 3 (23%), середнього – 8 (61%, початкового – 1 (8%). Якісний показник – 50%, середній бал – 6.

Учні 10 класу писали контрольну роботу з хімії (вчителька Морозова Н.В.). десятикласники досить добре засвоїли фактичний та теоретичний матеріал. Всі учні справились із тестовими завданнями та із завданням на відповідність, вдало виконали вправи на перетворення. Школярі склали рівняння реакцій, що свідчить про знання учнів про хімічні властивості різних класів неорганічних сполук.

Учні помилялись у тестових завданнях та при розв’язуванні задач. Результати роботи наступні: В – 2 (50%), Д – 1 (25%), С – 1 (25%). Якісний показник – 71 %, середній бал – 8,5.

Одинадцятикласники виконували контрольну роботу з української мови з теми «Найважливіші відомості з української мови» (вчителька Мовчан Л.А.). Учні класифікували, систематизували і узагальнювали вивчені поняття, визначили їх функції в тексті. Більшість правильно розставили розділові знаки у простому та складному реченнях. Справились із завданнями з фонетики, лексики, словотвору, морфології та син таксису. 

Проте учні допустили ряд помилок:

  • невірно визначили слова з однаковою кількістю звуків і букв;
  • помилку допустили при визначенні складного речення у тексті;
  • при написанні тексту-роздуму не вжили елементів роздуму.

Високого рівня не досяг жоден учень, достатнього – 4 (80%), середнього – 1 (20%).  Якісний показник – 51%, середній бал – 6.

         Виходячи із вищенаведеного,

НАКАЗУЮ:

1.     Вчителям: Адасюк Т.В., Кучинській Б.Л., Вишневській Л.Г., 

Оранській О.Г., Мацанюк  Г.М., Морозовій Н.В., Мовчан Л.А.:

1.     Разом із учнями зробити детальний аналіз контрольних робіт, вказавши їм на їх досягнення та прорахунки;

2.     Результати контрольних робіт врахувати при подальшій роботі зі школярами;

3.     Активніше застосовувати у роботі з дітьми завдання підвищеної складності.

3.     Контроль за  виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Вишневську Л.Г.

Директор школи:                       А.КУЧИНСЬКИЙ