наказ №75

 

ЧЕРНЯТИНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

НАКАЗ

 

19.05.2017 р.                                               с. Чернятин                                               № 75

 

Про результати державної

підсумкової атестації у 4 класі

 

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом МОН України від 30.12.2014 року №1547, що зареєстровано в Мінюсті України 14.12.2015 року №157/26602, наказу МОН України від 20.10.2016 року №1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх закладів у 2016-2017 н.р.» із змінами, внесеними наказом МОН України від 30.12.2016 року №1696 «Про внесення змін до наказу МОН України від 20.10.2016 року№1272, листа МОН України від 13.03.2017 року №1/9-149 «Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р., рішення педагогічної ради школи (протокол №2 від 29.03.2017 року), наказу по школі від 04.04.2017 №52 «Про затвердження переліку навчальних предметів, винесених на складання ДПА учнями 4,9,11 класів у 2016-2017 н.р.»

З 11 по 19 травня у 4 класі проводилась ДПА із літературного читання, української мови та математики. За списком в класі нараховується 16 учнів, атестацію складали 15 школярів. Звільнено від проходження державної підсумкової атестації Яцкова Назара (рішення педагогічної ради від 11.05.2017 р. протокол №3).

При виконанні завдань із літературного читання учні досягли наступних результатів: бали високого рівня отримало 5 учнів (33%), достатнього – 7 (47%), середнього – 3 (20%). Якісний показник роботи – 72%. У 2015-2016 н.р. якісний показник – 81,5%.

Перевіркою встановлено, що лише одній учениці (6,7%) темп та спосіб читання сформовані на високому рівні. У 13-ти учнів (86,6%) вироблені вміння працювати з літературним твором, проте темп їх читання відповідає достатньому рівню. Один учень (6,7%) Лапко Д.) прочитав меншу половину тексту, що не відповідає вимогам Державного стандарту.

Із завданнями закритого типу школярі справились повністю (100%). Виникли труднощі у четвертокласників при виконанні завдань відкритого типу на встановлення відповідності або послідовності. Вірно виконали ці завдання 11 учнів (73,3%), частково – 1 учень (6,7%), не справились із завданням 3 дітей (20%).

Вірно виконали завдання з короткою письмовою відповіддю 6 учнів (40%), частково виконали – 8 (53,3%), не справився із завданням 1 учень (6,7%). Великі труднощі виникли у школярів при виконанні творчого завдання. Повністю справились із завданням 3 учні (20%), частково – 9 (60%), не виконали завдання 3 учні (20%). Якісний показник виконаної роботи – 50%.

При виконанні творчого завдання найбільш типовими помилками було використання у висловлюванні одних і тих же слів. Учням важко оцінити вчинки героїв, висловлювання побудовані не в логічній послідовності.

Результати перевірки української мови засвідчили високий рівень володіння програмовим матеріалом у 6-ти учнів (40%). Достатній рівень мають 5 школярів (33%). Середній рівень виявили – 4 (27%). Якісний показник – 70%. У 2015-2016 н.р. якісний показник становить – 71,7%.

Виконуючи завдання закритого типу, четвертокласники досягли найкращих результатів – 100%. Учні вірно визначили речення із звертанням, правильне закінчення дієслів та числівників. 12 учнів (80%) вірно вказали початкову форму займенників.

Завдання відкритого типу на добір синонімів вірно виконали 8 учнів (53%), частково – 4 (27%), не виконали завдання – 3 (20%).

Лише 3 учні (20%) списали текст без жодної помилки, 6 учнів (40%) допустили по 2 помилки, 1 учень (6,7%) – 3 помилки, 5 (32,3%) – 4 і більше. Четвертокласники помилялись при написанні не- з дієсловами, ненаголошених е-и, подвоєнні приголосних.

Творче завдання повністю виконали лише 2 учні (13%), частково – 10 (67%), не виконали завдання 3 учні (20%).

Контрольна робота з математики засвідчила, що 8 школярів (53%) досягли високого рівня, 3 (20%) – достатнього, 4 (27%) – середнього рівня. Якісний показник – 73 %. У 2015-2016 н.р. якісний показник становить 77%.

Завдання закритого типу (дії з числами та величинами) учні виконали на 100%. Із геометричним матеріалом повністю справились 1’0 учнів (83%), частково – 5 (17%).

Лише 7 учнів (47%) вірно встановили послідовність виконання сюжетної задачі.

При знаходженні значення виразу не помилились 10 учнів (67%), частково виконав завдання 1 учень (6,7%), не виконали завдання 4 (26,3%).

Лише 7 учнів (47%) розв’язали задачу із поясненням, частково – 4 (26,5%), не розв’язали задачу – 4 (26,5%).

Виходячи із вищенаведеного, 

НАКАЗУЮ:

1.     Побережній О.М.:

1.1. Здійснити глибокий аналіз результатів ДПА, зробити висновки щодо ефективності викладання літературного читання, української мови, математики;

1.2. Підвищити ефективність проведення уроків розвитку зв'язного мовлення;

1.3. Посилити роботу по формуванню уміння списувати текст з дотриманням правил правопису і каліграфії;

1.4. Звернути особливу увагу на формування алгоритмічної культури молодших школярів та алгоритму виконання арифметичних дій.

2.                Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально – виховної роботи Вишневську Л.Г.

 

Директор школи:                                                              А КУЧИНСЬКИЙ

З наказом ознайомлена:                                

Л.Г.Вишневська      

О.М.Побережна