наказ №38 про стан викладання англ. мови
ЧЕРНЯТИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
22.03.2018 р. с. Чернятин № 38
Про результати вивчення стану
викладання та рівня навчальних
досягнень учнів початкових класів
із англійської мови
Відповідно з перспективним та річним планами роботи школи, наказу по школі від 13.09.2017 р. №126 «Про організацію вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з англійської мови в початкових класах у 2017-2018 н.р.» адміністрацією школи було здійснено перевірку стану викладання англійської мови в початкових класах.
Англійську мову в початкових класах викладає Німак Інна В’ячеславівна. 1994 року народження, має кваліфікаційну категорію «спеціаліст», стаж педагогічної роботи – 3 роки, закінчила Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка у 2017 році.
Навчальні заняття проводяться у кімнатах 1,2,3,4 класів. Кабінети оснащені технічно: у 3 та 4 класах є інтерактивні дошки у 1 та 2 класах телевізори, які вчителька регулярно використовує. Активно використовує вчителька і інше наочне обладнання: плакати, роздатковий матеріал, таблиці, схеми тощо.
Викладання предмета здійснює за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 1-4 класи, затверджені наказом МОН України від 05.08.2016 №948. Відповідно до діючої програми складено і календарне планування.
Вчителька старанно готується до уроків, її заняття визначаються логічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально витримані за часом. Використовує різноманітні форми та прийоми роботи з активізації діяльності учнів на уроці та підвищення її ефективності (робота в групах, усне малювання, дидактичні ігри тощо). Взаємопов’язує паралельне вивчення всіх видів мовленнєвої діяльності (читання, письмо, усне мовлення, аудіювання). Основну увагу звертає на формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь. Проводячи фонетичну та лексичну зарядки, працює над виробленням в учнів правильної вимови, над оволодінням ними найбільш умиваною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування. Достатньо уваги приділяє розвитку вмінь і навичок читання вголос, мовчки. Чітко простежується робота вчителя з розвитку діалогічного спілкування, уміння коротко висловлюватись у межах тематики. Вчителька створює ситуації уявних подорожей, ситуації обміну думками про членів сім’ї, родинні свята, вводить елементи гри.
Працює над засвоєнням учнями основних граматичних категорій мови, формує навички каліграфічного та граматичного письма.
Аналіз шкільної документації показав, що вчителька систематично перевіряє учнівські зошити, робить відповідні зауваження. Класні журнали заповнюються вчасно, записи чіткі, охайні.
Вивчення рівня навчальних досягнень учнів засвідчили, що учні в основному засвоїли програмовий матеріал.
Клас |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
Якісний показник |
|||
В |
Д |
С |
П |
|||
3 |
19 |
5(26%) |
7(37%) |
7(37%) |
- |
64% |
4 |
16 |
5(3%) |
6(38%) |
5(31%) |
- |
65% |
Проте у частини учнів вміння і навички належно не сформовані. Значна частина їх не сприймає англійську мову на слух, затрудняється у побудові речень, має обмежені уміння ведення монологічного і діалогічного мовлення, читання мовчки з перекладним розумінням прочитаного.
Є учні, в яких повністю відсутні уміння використовувати одержані знання у комунікативних цілях.
Вчительці варто приділяти належну увагу усному мовленню як провідному виду мовленнєвої діяльності, використовувати вправи на розвиток в учнів умінь і навичок аудіювання, самостійного висловлення в монологічній та діалогічній формі.
Виходячи із вищенаведеного,
НАКАЗУЮ:
1. Вчительці англійської мови:
1. Активніше впроваджувати у навчально-виховний процес інтерактивні і активні методи навчання, що спонукають школярів до творчої праці, формують навички практичного застосування.;
2. Основну увагу на уроках приділяти говорінню та розвитку зв’язного мовлення учнів, як провідним видам мовленнєвої діяльності;
3. Систематично формувати в учнів вміння та навички письма;
4. Послідовно здійснювати формування у молодших школярів спеціальних умінь працювати самостійно і продуктивно;
5. Глибше індивідуалізувати діяльність школярів, систематично застосувати диференційовані завдання та завдання на вибір.
2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Вишневську Л.Г.
Директор школи: А.КУЧИНСЬКИЙ
З наказом ознайомлена:
Л.Г.Вишневська
Навігація
- Головна
- Про школу
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Олімпіади
- Учитель року-2017
- Накази
- 100 річчя Сухомлинського
- Публічна інформація
- Діяльність закладу
- Омріяні екскурсії!
- новини
- Нормативні документи
- Дистанційне навчання
Контакти
Адреса:
Вінницька область,
Жмеринський район,
с.Чернятин,
графа Львова 14
Тел.32440
Email: