наказ №19 про стан викладання англ. мови

ЧЕРНЯТИНСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

НАКАЗ

 

07.02.2018 р.                                               с. Чернятин                                               № 19

Про стан викладання та рівень

навчальних досягнень учнів 

5-11 класів із англійської мови

         Відповідно до перспективного та річного планів роботи школи, наказу по школі від 13.09.2017 р. №123 «Про організацію вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з англійської мови у 2017-2018 н.р.» з жовтня по грудень 2017 року адміністрацією школи вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 5-11 класів із англійської мови.

         Англійську мову у 5-11 класах викладає Оранська Оксана Григорівна. Вона закінчила Вінницький педагогічний інститут ім. Островського за спеціальністю «іноземна мова» у 1980 році, має вищу кваліфікаційну категорію, стаж роботи – 38 років, у Чернятинській ЗОШ І-ІІІ ступенів працює з 1985 року.

         У школі обладнано кабінет англійської мови. Учитель приклала максимум зусиль для оснащення кабінету стендовим матеріалом. Наявні шість стендів зі змістовним граматичним матеріалом та стенди краєзнавчого характеру. На належному рівні знаходиться навчально – дидактичне забезпечення викладання предмета. Роздатковий та дидактичний матеріали систематизовані по класах та темах. 

         Вчителька обізнала з оновленими навчальними програмами для учнів 5-9 класів, інструктивними листами МОН України про викладання іноземних мов, специфікою викладання та критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів. Враховуються основні принципи програми, а саме: принцип комунікативної спрямованості, особисту орієнтацію, а також інтегроване навчання всіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма).

         Календарно – поурочне планування складено відповідно до вимог навчальних програм, якісно виконується навчальна програма щодо кількості проведених на час вивчення уроків та виконання всіх видів мовленнєвої діяльності. Педагог намагається моделювати навчально – виховний процес на уроках відповідно до сучасних вимог педагогічної науки і практики та з урахуванням конкретних умов навчання.

         Оранська О.Г. на високому рівні володіє англійською мовою та методикою її викладання. На кожному уроці оптимально визначаються і здебільшого повністю реалізуються освітні, розвиваючі та виховні цілі роботи.  Уроки вчителя логічно вибудовані, чільне місце в якому належить організаційно – вступній частині: психологічний настрій, організація уваги, мотивація навчання, актуалізація знань.

         Навчання та спілкування з учнями на уроках проводиться виключно англійською мовою. Позитивним у роботі вчителя є те, що весь навчально-виховний процес вона спрямовує на формування в учнів комунікативних умінь та навичок, вдало доповнює тематику з розвитку мови сучасною інформацією суспільно-політичного та побутового значення. Новий лексико – граматичний матеріал вводить у структурах. За допомогою унаочнення, пояснень іноземною мовою та створення проблемних ситуацій домагається безперекладного розуміння учнями введених структур. З метою активізації мовної діяльності вдало використовує таблиці, роздатковий матеріал, навчальні ігри. Для бесід використовує життєвий досвід учнів, факти із життя, привчає учнів до самостійного підбору інформації з книг та газет.

         Значна увага приділяється формуванню в учнів усвідомлення ролі іноземної мови в житті людини, на засвоєння ними мовних понять, за допомогою яких сприймається дійсність, на оволодіння мовленням, знаннями про історію, культуру і традиції Великобританії.

         У творчих здобутках і напрацюваннях вчителя – використання ІКТ, активних та інтерактивних методів навчання (робота в парах, групах).

         З метою реалізації наскрізних змістових ліній формує в учнів відповідальність, соціальну активність, ініціативність.

         На уроках панує атмосфера довіри, доброзичливої обстановки, уважного і тактовного ставлення до учнів, створюється ситуація успіху.

         Періодично проводить позакласну роботу, направлену на поліпшення практичних умінь та навичок учнів із іноземної мови.

         Впродовж останніх 5 років учні, яких навчає Оранська О.Г., неодноразово ставали переможцями районних олімпіад.

         Шкільна документація ведеться вчителькою відповідно до вимог. Журнали заповнюються охайно, грамотно, з дотриманням Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

         Для виконання всіх видів робіт з іноземної мови учні мають по 2 робочих зошити та зошити для контрольних робіт. Вчителька дотримується вимог діючих навчальних програм, щодо періодичності перевірки робочих учнівських зошитів. Педагог слідкує за станом ведення зошитів та їх охайністю.

         Результати контрольної роботи у 7 класі засвідчили, що в учнів розвинені навички сприйняття тексту на слух, осмислення його та розуміння. Із 11 учнів шестеро (55%) отримали бали достатнього рівня, п’ятеро (45%) – середнього рівня. Учні розуміють основний зміст мовлення, яке містить певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись. Учні засвоїли програмовий матеріал на достатньому та середньому рівнях.

         Виходячи із вищенаведеного,

НАКАЗУЮ:

1.     Оранській О.Г.

1.     Основну увагу на уроках приділяти говорінню та розвитку зв’язного мовлення учнів як провідним видам мовленнєвої діяльності.

                                                                        Постійно

2.                При підборі тренувальних вправ передбачити творчі завдання.

                                                                        Постійно

3.                Активізувати роботу з обдарованими і здібними дітьми з метою якісної підготовки до олімпіади.

4.                Звернути увагу на стан та якість підготовки учнів до уроків, виконання ними домашніх завдань, урізноманітнення, диференціацію їх форм.      

 

Директор школи:                                                         А.КУЧИНСЬКИЙ